Monday 24 October 2011

Dua Hari..

Hari cuti yg boleh dikatakn menarik dan tidak membosankan..hari sabtu aku bawak anak istri pergi kluar makan dan cari barang dapur sikit malam pulak layan Master Chef Malaysia..kira bolehlah tapi permulaan yang agak slow sedikit dan agak memalukan peserta..mana tak nya berebut nak ambik bawang..sepatutnya pihak penganjur bagi jealah sorang seguni tak ada lah smpai berebut-rebut..kesian tengok mane yg terkial2 nak ambik bawang tu..peserta bukan nya dua tiga orang tapi 40 orang tu..siap ade yang kutip kat lantai lg..memalukan betul!Tapi kredit jugalah pd peserta yg berjaya masuk ke pertandingan nie..bukan senang nak masak ooo..bg kat aku kompom jd masakan lain kot..haha..suruh masak air boleh lah haha...abis bab Master Chef Malaysia..
Hari ahad macam yg aku cakap sebelum nie aku kena pergi kerja..tapi kali nie seronok sebabnya banyak cenderamata yang aku bawak balik,dr ubat gigi,cawan,diari dan mcm2 lg lah..tu pun tak bawa balik semua..beg dah penuh haha...yg paling seronok makan sekali dengan istri PM..kiranya acara semalam berjalan dengan lancar wlpn smbutan dr orang ramai agak kurang..mana tak nya orang ramai pergi motor GP..balik kat rumah pulak makan lagi..mana tak nya istri masak nasi tomato tu..sedap ooo..terima kasih istriku..tengok berita pasal motor GP ada plak kemalangan maut,salah seorang pelumba maut apabila terlibat dengan kemalangan..tu jealah diantara xtvt yg aku buat sepanjang dua hari bercuti..Seronok campur penat..yg penting hati senang haha...






No comments:

Post a Comment